小蝌蚪找mama

小蝌蚪找mama - 丨丶灬爆牙er丨 - Ж☆み雅び☆Ж




一天,小蝌蚪们找妈妈.遇见一青蛙,便围上前去大叫"妈妈,妈妈......"青蛙愕然,随后滴汗!曰:"我是公的......"                                                                                                                                                                                  —— 查斯彼特




小蝌蚪找mama - 丨丶灬爆牙er丨 - Ж☆み雅び☆Ж

笑死我啦~

我前幾日系微博度放咗一副作品上去

跟住就有fan幫我作咗個故事

真系笑到我肚痛

 
评论 ( 2 )
热度 ( 1 )

© Ж☆み雅び☆Ж | Powered by LOFTER